pternobeats.blogg.se

To be played at maximum volume

Betyg på de sista bidragen

Kategori: Allmänt

Schweiz 7½
Helt okej låt, snygg kille. MEN frälsningsarmen?? Kanske lite enformig också
 
Rumänien 5
VIDRIG. Vill inte höra!
 
Frankrike 7½
Sexig häxa. Bra men svår melodi.
 
Italien 8
Fruktansvärt dålig video men låten är säkert okej
 
Spanien 7½
Lite för trist, jag tappar fokus. Rösten är lite för snäll. Men den är helt okej.
 
Storbritannien 8+
Hit med Bonnie Tyler. Men jag tror inte den sticker ut tillräckligt för att vinna.
 
Tyskland 7-
Cascada som rippat precis allt hon kommit över. Låter som fem låtar man redan hört! DÅligt!
 
Sverige 8
Rätt stark låt men han måste stylas om!
 
Så mina topp 10 är då:
1. Norge
2. Nederländerna
3. Storbritannien
4. Belgien
5. Ungern
6. Irland
7. Sverige
8.Italien
9.Finland
10. Danmark
 
Såhär tycker jag det borde bli. Men det lär det inte. Tror t ex Israel, Georgien och Spanien har rätt typiska "gå  bra i Eurovision" låtar. Men jag tycker ju det varit mer och mer moderna låtar som vunnit så jag tänker fortsätta hoppas på Norge, Irland och Belgien. Jag hoppas folk synar Danmark och Tyskland, deras låtar är för lika andras! Tror dock lite att Nederländernas, Ungerns och Italiens låtar är lite för svårlyssnade man jag hoppas!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: